Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ AYŞENUR İNCEELLİ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Yılmaz, H. (2016). Gastronomi ve Medya. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları |
Değerlendirme |
1 Ara Sınav, 1 Dönem Sonu Sınavı. |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Temel Kavramlar: Turizm, medya ve iletişim; Kitle İletişim ve Turizm: Kitle iletişim araçları, Kitle iletişimin temel özellikleri; Turizm Temalı Yayıncılık ve Turizm Medyası: Televizyon, Gazeteler, Dergiler, Online Yayıncılık; Turizm Sektöründe Kurumsal Yayıncılık: Dernek ve birlik yayınları, Otel dergileri; Turizmde Sosyal Medya Uygulamaları: Facebook, Twitter; Sanal Topluluklarla İletişim ve Turizm: Seyahat günlükleri, Kanaat önderleri; Turizm Medyasında Mesaj İçerikleri: Haber, Köşe yazısı, Söyleşi, Televizyon programları ve Turizm konusunun işlendiği diğer yayınlar; Turizm Reklamcılığı. |