Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ REMZİ REHA DURUCASU |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
|
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi; Müşterilerle İletişim ve Boyutları; Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite; Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite; Müşteri Tatmini ve Müşteri Değeri; Müşteri İlişkilerinde Stratejik Yaklaşım, Müşteri İlişkilerinin Planlaması ve Uygulama Süreci; Örgüt Kültürü ve Müşteri İlişkileri; Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları; Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri; Müşteri İlişkilerinin Ölçümünde Kullanılan Teknikler |