Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ REMZİ REHA DURUCASU |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Tüketici davranışları ile reklam araştırmalarına ait konular |
Değerlendirme |
ilk ara sınav @, son sınav ise ` ağırlıklıdır |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Pazarlama Araştırması Kavramı; Tanımı; Önemi ve Uygulama Alanları; Diğer Bilim Dallarıyla İlişkisi veSınırları; Organizasyon İçindeki Yeri; Araştırma Sürecinin Kaynaklarının Belirlenmesi; Örnekleme; Aşama Hataları veYöntemleri; Veri Toplamada Kullanılacak Yöntemin Seçimi: Anket, Gözlem, Deney, Projeksiyon, Ölçeklemeyöntemi; Verilerin Toplanması; Verilerin Dökümü ve Analizi; Araştırma Raporunun Hazırlanması; PazarlamaAraştırma Türleri |