Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eskişehir Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Halkla İlişkiler
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Halkla İlişkiler İSN102 IV.YARIYIL 3+0 3.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. AYLA TOPUZ SAVAŞ
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları
Önerilen Dersler \"Bu dersi alan öğrencilerin İLT 107 İletişime Giriş dersini almış olmaları önerilir.\"
Okuma Listesi Asna, M. Alaeddin. Public Relations : Temel bilgiler / Alaeddin Asna. -- İstanbul :Der Yayınları, 1993. *Asna, M. Alaeddin. Halkla ilişkiler : Dünden bugüne bir sanat-meslek öyküsü : Sabah Kitapları, c1997. *Akyürek, Rüveyde, Editör. Kurumsal İletişim Yönetimi. Anadolu Üniversitesi yayın no:1382, Açıköğretim Fakültesi Yayın No:749 *Balta Peltekoğlu, Filiz. Halkla ilişkilere giriş / Filiz Balta Peltekoğlu. -- İstanbul Marmara Üniversitesi, 1993. (Marmara Üniversitesi yayın no. 524. İletişim Fakültesi yayın no. 1) *Balta Peltekoğlu, Filiz. Halkla ilişkiler nedir? / Filiz Balta Peltekoğlu. -- 1. bs. --İstanbul : Beta Basım Yayım Dağıtım, 1998. *Gürgen, Haluk. Halkla ilişkiler ortam ve araçları / yazar Haluk Gürgen ; Editör Kazım Sezgin. -- [Eskişehir] : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 1994.Anadolu Üniversitesi yayın; no. 820. Açıköğretim Fakültesi yayın ; no. 430) *Kadıbeşegil, Salim. Halkla ilişkilerde temel ilkeler / Salim Kadıbeşegil. -- [İzmir],1986 (İzmir : Tükelmat). Kazancı, Metin. Halkla ilişkiler / -- [Ankara] : A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi, 1980. XII, 145 s. -- (Ankara Üniversitesi. Siyasal Bilgiler Fakültesi yayınları; no. 459) *Kazancı, Metin. Halkla ilişkiler / Metin Kazancı. -- 2. bs. -- Ankara :SavaşYayınevi, 1982. XII, 165 s. -- (Savaş yayınları ; 2) *Geylan, Ramazan. İşletmelerde halkla ilişkiler / Ramazan Geylan. -- Eskişehir : R.Geylan, 1994. Karalar, Rıdvan. Halkla ilişkiler Eskişehir, 1994 (Eskişehir :Metin Ofset Matbaacılık). *Karalar, Rıdvan. Halkla ilişkiler Eskişehir : AntYayıncılık, 1996. *Moore, H. Frazier. Public Relations : Principles, cases, and problems / H. Frazier Moore, Frank B. Kalupa. -- 9th ed. -- Homewood, Ill. : R.D. Irwin,1985. *Yılmaz, Ayhan. Editör. Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 1383, Açıköğretim Fakültesi Yayın No:750(2002), *Seitel, Fraser P.,The practice of public relations / Fraser P. Seitel. – 9th ed. – Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall, 2004., *Werner J. Severin, James W. Tankard, Wr. İletişim Kuramları / Prof.Dr.Ali Atıf Bir, Serdar Sever, Kibele Sanat Merkezi 1994, *Terence E.Deal, M.K Key Kurumiçi Halkla ilişkiler / Çeviri Özgür Emir, Media Cat yayınları, 2000, *Salim Kadıbeşegil Kriz geliyorum Der / Media Cat yayınları, 2002, *Amanda Barry,Halkla İlişkilerin Gücü /Elips Kitap yayıncılık, 2003 *Ayla Okay, Aydemir Okay Halkla İlişkiler/ Kavram, Strateji, Uygulamalar, Der yayınları, 2002
Değerlendirme \" 1. Ara sınav: Çoktan seçmeli (30)2. Ara sınav: Çoktan seçmeli (30)Final sınavı: Çoktan seçmeli (40)
Staj & Uygulama Bu ders için staj ya da uygulama mevcut değildir.
Katalog İçeriği Halkla ilişkilerin yeri ve önemi, Halkla ilişkiler kavramı ve tarihi, Halkla ilişkiler ile ilgili kavramlar, Halkla ilişkilerin uygulama alanları, Halkla ilişkiler süreci-araştırma ve planlama, Halkla ilişkiler süreci-uygulama ve değerlendirme, Halkla ilişkiler araçları, Sponsorluk, Kurumsal itibar, Turizm konulu tanıtım filmleri, Kriz iletişimi ve halkla ilişkiler, Halkla ilişkiler ve yaratıcılık, Halkla ilişkiler ve kurumsal sosyal sorumluluk, Turizm sektöründen örnek olay incelemesi

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri