Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Uluslararası İşletmecilik Tezli Yüksek Lisans
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Stratejik Küresel Pazarlama
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Stratejik Küresel Pazarlama İŞL704 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ NUR ÖZER CANARSLAN
Dersin Veriliş Biçimi yüz yüze eğitim
Dersin Önkoşulları Ön koşul bulunmamaktadır
Önerilen Dersler Önerilen ders bulunmamaktadır
Okuma Listesi Thomas L. Friedman (2006 ) Dünya Düzdür, İstanbul: Boyner YayınlarıSimon Anholt (2003). Global Markaların Yerel Çuvallamaları, İstanbul: MediaCat YayınlarıTheodore Levitt (1983). The Globalization of Markets, Harvard Business Review, May–June.Selma Kalyoncuoğlu ve Mithat Üner ( 2010) "KÜRESEL DOĞAN İŞLETME KAVRAMI VE İŞLETMELERİN KÜRESEL DOĞMASINA ETKİ EDEN KURUCU/ÜST DÜZEYYÖNETİCİ ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA" Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi, 12/3Aysegül Özsomer , Rajeev Batra, Amitava Chattopadhyay, Frenkel ter Hofstede (2012). "A Global Brand Management Roadmap" Intern. J. of Research in Marketing 29Susan P. Douglas and C. Samuel Craig (2011). "Convergence and Divergence: Developing a Semiglobal Marketing Strategy" Journal of International Marketing, Vol:19, No:1Irem Eren Erdogmus, Muzaffer Bodur ve Cengiz Yılmaz (2010). "International strategies ofemerging market firms" European Journal of MarketingVol. 44 No. 9/10Abdullah Özkan (2006). Küreselleşme Sürecinin Medyua ve Kültür Üzeindeki Etkileri, TASAM Stratejik Raporu No:15Selay ILGAZ SÜMER ve Mithat Üner (2012). "ULUSLARARASI PAZARLAMADA PSİKOLOJİK MESAFE İLE ÜRÜN STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14/1
Değerlendirme 1 ara sınav, 1 yılsonu sınavı ve ödevi
Staj & Uygulama staj yoktur
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri