Katalog İçeriği |
Hizmet Ekonomisini Anlamak: Hizmet sektöründeki artış, Nedenleri, Hizmet Çevresi; Hizmetlerin Ayırt Edici Özellikleri: Fiziksel mallar ve hizmetler arasındaki farklar, Hizmet pazarlamasının farkı; Hizmet Ürünü ve Kavramlaştırılması; Hizmetlerin Dağıtımı; Hizmetlerin Fiyatlandırılması; Hizmetlerin Tutundurulması: Reklam, Satış tutundurma, Kişisel satış, Halkla ilişkiler ve doğrudan pazarlama; Hizmet Pazarlamasında İnsan: Personel, Müşteri ve diğer müşteriler; Hizmet Sektöründe Müşteri İlişkileri Yönetimi; Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar; Talep ve Kapasite Yönetimi; Hizmet Kalitesi Modeli ve Kalite Boyutları; Hizmet Kalitesinin Geliştirilmesi. |