Okuma Listesi |
1-Pazarlamanın Tanımı Üzerine - Mithat Üner2-Baker & Saren, Bölüm 1-Pazarlama-Felsefe mi Fonksiyon mu?3-Pazarlamanın Hükümranlığı - Michael J. Baker4-Weitz & Wensley, Bölüm 3-İşletmelerde Pazarlamanın Rolü5-Michael J. Baker-Pazarlamada Teori Gereksinimi6-Baker & Saren, Bölüm 2-Pazarlama Teorisi7-Pazarlama disiplini, uygulamalarını ve teorilerini yeniden düşünmek: Shelby D. Hunt.8-A Generic Concept of Marketing, Philip Kotler – Pazarlamanın Genel Kavramı 9-Marketing as Exchange, Richard P. Bogazzi – Değişim Olarak Pazarlama 10-Tarihsel Perspektiften Geleceğe Pazarlamanın Seyri, M.Ali Paylan ve Ömer Torlak11-Weitz & Wensley, Bölüm 2-Pazarlama Düşüncesinin Tarihi12-Ronald A. Fullerton - Modern Pazarlama Ne Kadar Modern? Pazarlamanın Evrimi ve Üretim Çağı Miti.13- Baker & Saren, Bölüm 5-Pazarlamanın Ekonomik Temeli14- Baker & Saren, Bölüm 6- Pazarlamanın Psikolojik Temeli 15- Baker & Saren, Bölüm 7- Pazarlamanın Sosyolojik Temeli16- Baker & Saren, Bölüm 8-Pazarlamanın Kültürel Yönü17- Sidney J. Levy - Satılık Semboller 18- Weitz & Wensley, Bölüm 1-Pazarlama Toplum İlişkisi 19- Baker & Saren, Bölüm 17-Sürdürülebilir Pazarlamaya Kurumsal bir Yaklaşım20- Baker & Saren, Bölüm 4-Pazarlama Etiği21- Christian Grönroos- Pazarlama Karmasından İlişkisel Pazarlamaya Geçiş: Pazarlamada Bir Paradigma Geçişine Doğru22- Evert Gummesson-Bir Paradigma Değişimi olarak İlişkisel Pazarlama: 30R Yaklaşımından Çıkarılan Bazı Sonuçlar23-İlişkisel Pazarlamanın Teorik Temelleri: Etkileşim ve Şebeke Yaklaşımları, Can Erkin Armutlu24-The Theoretical and Philosophical Underpinnings of Relationship Marketing, Toivo S Aijo 25-An Alternative View of Relationship Marketing: A Framework for Ethical Analysis, Tuomo Takala ve Outi Uusitala26-Annika Ravald & Christian Grönroos- Değer Kavramı ve İlişkisel Pazarlama27-Conceptualising Value Co-Creation: A Journey to the1970s and Back to the Future, Christian Grönroos 28-The Co-Creative Practice of Forming a Value Proposition, Christian Kowakowski vd.29- Evert Gummesson-Hizmet Pazarlamasından Çıkış-Hizmetlerin Pazarlanmasına Giriş30- Stephen L.Vargo & Robert F.Lusch-Pazarlamada Yeni Baskın Mantığa Evrim31- Isabelle Szmigin- İlişkisel Pazarlamada Müşteri Değeri32-Marketing Myopia, Theodore Levitt- Pazarlama Miyopluğu 33-Pazarlama Küresel Krizin Suçlusu mu? Kurtarıcısı mı?, B.Zafer Erdoğan |