Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
MUSTAFA ÇAĞATAY YÖNDEM |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Dersin ön koşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Önerilen ders bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Jonas Torrance. Therapeutic Adventures with Autistic Children. Jessica Kingsley Publishers, 2018.Rebecca J. McCauley, Treatment of Autism Spectrum Disorders Brookes Publishing. 2012 |
Değerlendirme |
Dersin değerlendirme yöntemi 1 ara sınav ve 1 final sınavı olacaktır. SInav soruları açık uçlu, çoktan seçmeli, boşluk doldurma şeklinde olabilecektir. |
Staj & Uygulama |
Öğrencinin yapması gereken bir staj/ uygulama bulunmamaktadır. |
Katalog İçeriği |
Otizmli Çocuk ve Bireylerin Dil Özellikleri ve Dil Gelişimi; Dil değerlendirmesi, Alternatif Dil Değerlendirme Yöntemleri; Davranışsal Dil Değerlendirme Yöntemleri; Otizmde Dil Terapisi; İletişim Başlatma; Programlama, Farklı Terapi Yöntemleri; Alıcı ve İfade Edici Dil Etkinlikleri; İleri Terapi Uygulamaları. |