Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ DUYGU BÜYÜKKÖSE |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Yoktur. |
Okuma Listesi |
Acarlar, F. ve Diken, Ö. (2024). Yetersizliği Olan Bireylerin Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi. Pegem Yayınevi Turan, Z. (2020). İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Aile Eğitimi: 0-3 Yaş. Pegem Yayınevi |
Değerlendirme |
Ara sınav, Dönem sonu |
Staj & Uygulama |
Yoktur |
Katalog İçeriği |
İçeriği: İşitme Kaybı Nedir? İşitme Kaybının Türleri. İşitme Kaybının Derecesine Göre Sınıflandırma. İşitme kayıplarının Tanılanması. İşitmeye Yardımcı Teknolojiler. İşitme Kayıplı Çocukların Terapilerinde Kullanılan İletişim Yaklaşımları. İşitsel Sözel Yöntem. İşitsel Sözel Terapi. İşitme Kayıplı Çocuklarda Dinleme Becerilerinin Desteklenmesi Ve Önemi. İşitme Kayıplı Çocuklarda İletişim Becerilerinin Desteklenmesi |