Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. SEVİL BAYÇU |
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Oyman, M.(Ed.) (2013). Mağaza Atmosferi. Eskişehir. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2465, Açıköğretim Fakültesi Yaynın No: 1436. |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Kurum Kimliğinin Bir Unsuru Olarak kurumsal Tasarım: Ürün tasarımı, Çevre tasarımı; Mağaza İmajı; Mağaza Atmosferinin Etkileri: Satışlar üzerindeki etkiler, Tüketici davranışlarına yönelik etkiler; Mağazanın Dış Görünüşüyle İlgili Unsurlar: Mağazanın kuruluş yeri, Mağazanın girişi; Mağaza Zemin, Tavan ve Duvar Düzenlemeleri; Sergileme Unsurları: Çizgiler, Şekiller; Mağazalarda Kullanılan Donatı Türleri: Raf üniteleri, Standlar; Mağaza Atmosferinde Koku İle İlgili Faktörler: Kokuların sınıflandırılması, Mağazanın genel kokusu; Renler ve Etkileri; Temel Alan Düzenlemeleri: Izgara düzeni, serbest düzen; Sanal Mağazalarda Tasarım ve Dekorasyon: Sanal mağaza önü. |