Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Emlak Yönetimi
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Emlak Pazarlamasi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Emlak Pazarlamasi EMY210U IV.YARIYIL 0+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları Prof. Dr. Nurcan TURAN
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersi alacak öğrencilere önerilen bir ders bulunmamaktadır.
Okuma Listesi İçli, G.E.(2008). Konut Pazarlaması, İstanbul: Beta Ya., Uslu, A (2000). Kişisel Satış Teknikleri, İstanbul: Beta Ya.
Değerlendirme 1. Arasınav Ödev (15)Final sınavı (50)
Staj & Uygulama Bu derse ilişkin zorunlu bir staj uygulaması bulunmamaktadır.
Katalog İçeriği Emlak Pazarlamasına Giriş: Pazarlama kavramı ve emlak pazarlaması, pazarlama anlayışları; Emlak Pazarlamasında Çevresel Faktörler: Çevre faktörleri, Pazarlama çevresi analizi; Emlak Pazarlamasında Tüketicinin Satın Alma Davranışları: Tüketici satın alma davranışı, satın alma karar süreci; Emlak Pazarlama Stratejisi: Pazar Bölümleme, Hedef Pazarın Seçimi ve Konumlandırma: Pazar bölümleme, Hedef pazarın seçimi, Konumlandırma; Emlak Sektöründe Pazarlama Karması: Emlak sektöründe ürün, fiyatlandırma, dağıtım, tutundurma; Emlak Pazarlamasında Kişisel Satış ve Satış Yönetimi: Satış yönetimi, Satış süreci; Emlak Pazarlamasında Etik: Kavramlar, ilke ve standartlar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri