Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MİNE OYMAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Pazarlama Yönetimi, Tüketici Davranışları |
Okuma Listesi |
Pazarlama İlkeleri (2018). (Çev. Ed. Ercan Gegez),Beta YayınlarıPazarlama İlkeler ve Yönetim (2014). (Ed. B. Zafer Erdoğan) Ekin YayınlarıALTUNIŞIK, R., TORLAK Ö., ÖZDEMİR Ş., UZKURT C., ÖZMEN M., (2013), Pazarlama İlkeleri, Editör: Ömer TORLAK, Müjdat ÖZMEN, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 3012, Açıköğretim Fakültesi Yayın No: 1965, Eskişehir |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Pazarlamada Temel Kavramlar:Temel kavramlar ve anlayışlarda değişim; Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi: Çevre, Çevre analizi, Pazar fırsatları ve değerlendirilmesi; Tüketici Davranışlarının Analizi: Tüketici Davranış modeli, Tüketici davranışını etkileyen faktörler, Tüketici Karar süreci; Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması; Pazar Bölümlendirme Hedef Pazar Belirleme ve Konumlandırma; Pazarlama Karması ve Kararları: Ürün, Fiyat, Dağıtım, Tutunduma; Pazarlama Stratejileri:Strateji, Rekabet, Farklılaşma-Büyüme ve Hedef Pazar Stratejileri; Pazarlama Çabalarının Denetimi:Pazarlama Organizasyonu, Performans Ölçümü ve Denetim |