Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Spor Yönetimi
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Spor Pazarlaması
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Spor Pazarlaması PZL207U III.YARIYIL 0+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ NUR ÖZER CANARSLAN
Dersin Veriliş Biçimi Uzaktan eğitim
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Eğlence Pazarlaması, Pazarlama İletişimi, Pazarlama İlkeleri, Pazarlama Yönetimi
Okuma Listesi Argan, M. ve Katırcı, H. (2008). Spor Pazarlaması. (2. Basım), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.Mullin, B. J., Hardy, S. ve Sutton, W. A. (2000). Sport Marketing. Champaign: Human Kinetics.Odabaşı, Y. (2001). Pazarlama Planı Rehberi. Ankara: Seçkin Matbaası.Pitts, B. G. ve Stotlar, D. K. (1996). Fundamentals of Sport Marketing. Morgantown: Fitness Information Technology, Inc.Shank, M. D. (1999). Sports Marketing: A Strategic Perspective. New Jersey: Prentice Hall.
Değerlendirme 1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı
Staj & Uygulama Bu ders için staj veya uygulama yoktur.
Katalog İçeriği Spor endüstrisi ve pazarlama:Spor ürünü, Spor ticareti, Spor eğitimi, Pazarlama karması;Sporda tüketici ve taraftarlık davranışı: Müşteri, Spor tüketicisi, Spor taraftarı, Spor seyircisi, Spor katılımı;Spor pazarının bölümlendirilmesi: Pazar bölümlendirme, Spor pazarı, Konumlandırma, Niş pazar; Sportif ürün: Yeni ürün, Lisans, Yeni ürün süreci, Ürün yaşam eğrisi; Sporda fiyatlandırma: Fiyat, Değer, Fiyatlandırma süreci, Fiyatlandırma stratejileri; Sporda dağıtım kararları;Dağıtım, Lojistik, Perakendecilik, Spor medyası; Sporda pazarlama iletişim: İletişim, Pazarlama iletişimi, Satış, Kişisel satış, Ürün, Fiyat; Stratejik spor pazarlaması yönetimi: Vizyon, misyon.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri