Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Spor Yönetimi
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Sporda Sponsorluk
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Sporda Sponsorluk SYT206U IV.YARIYIL 0+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları Prof.Dr.Metin Argan
Dersin Veriliş Biçimi Uzaktan eğitim
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Spor Pazarlaması, Spor Finansmanı, Finansal Yönetim I-II, Girişimcilik Finansmanı, Uluslararası Finansman
Okuma Listesi Argan, M. (2004). Spor Sponsorluğu Yönetimi, 1. Baskı, Ankara: Detay Yayıncılık.Brooks, C. M. (1994). Sports Marketing: Competitive Business Strategies for Sports, New Jersey: Prentice Hall.
Değerlendirme 1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı
Staj & Uygulama Bu ders için staj veya uygulama yoktur.
Katalog İçeriği Spor Sponsorluğu Kavramı ve Özellikleri; Spor Sponsorluğu Kavramı ve Gelişimi; Sponsorluk Kategorileri ve Türleri; Spor Sponsorluğunun Yararları ve Sakıncaları; Sponsorluk Yönetimi: Sponsorluk planlaması, Sponsorluk amaçlarının belirlenmesi, Hedef pazarın belirlenmesi, Hedef kitlenin belirlenmesi, Sponsorluğun Uygulanması, Değerlendirme; Sponsorluğun Fiyatlandırılması; Sponsorluğun Duyurumu; Sponsorluk Etkinlik Ölçümü: Sponsorluk değerlendirme süreci, Sponsorluk ölçümünde kullanılan araştırma türleri, Sponsorluğun değerlendirilmesiyle ilgili kullanılan yöntemler; Sinsi Pazarlama; Sponsorluk Paketinin Pazarlanması; İletişim Aracı Olarak Sponsorluk.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri