Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ EMRAH GÜLMEZ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir ders bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
- Dijital İçerik Pazarlaması (Açıköğretim Yayınları)- Reklamda Yaratıcılık (Açıköğretim Yayınları) |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Pazarlama ve Pazarlama Karması: Pazarlama Tanımında Yer Alan Önemli noktalar, Pazarlama Kavramının Tarihsel Gelişimi; Pazarlama İletişimi: İletişim Kavramı ve Ögeleri, Reklam: Reklamda Duyguların Kullanımı; Tüketim Kültürü ve Reklamcılık: Tüketim Kültürü Olgusu ve Özellikleri; Reklamcılıkta Yeni Medya; Satış Tutundurma; Kişisel Satış ve Doğrudan Pazarlama; Halkla İlişkiler, Sponsorluk ve Kurumsal Reklam. |