Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. BARIŞ KILINÇ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Kadıbesegil, S., B. Kılınç., İtibar Yönetimi, Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2016, Eskişehir. |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
İtibar Yönetimi Nedir: İtibar meşhur olmak değildir, Değerler itibar yönetimi güven, İtibar yönetimi bir proje değil bir felsefedir, Elle tutulamayan değerlerin itibara dönüşmesi, Kurumların farklılaşma stratejileri kapsamında itibar yönetimi, Algılar gerçekler ve itibar, Sosyal ortaklar ve beklentileri, İtibar riskleri yönetimi, İtibar ekonomisi; Sosyal Ortakların (Paydaşların) Önemi; İtibar Araştırmaları; İtibar Yönetim Süreçleri; İtibarın İş Sonuçları Üzerindeki Etkisi; Kurumsal Marka Stratejileri ve İtibar Yönetimi; Hem Yeni Hem Dijital Hem Sosyal Hem de Medya; Kurumsal İletişim ve İtibar. |