Katalog İçeriği |
Pazarlama İletişimine (P.İ) Giriş: İletişim, P.İ ve unsurları, P.İ marka ve toplum; Pazarlama İletişimi Yönetimi: Bütünleşik P.İ, Planlama ve örgütleme, P.İ Ahlakı; Reklam: Reklam kampanyası planlama, Mesaj ve medya stratejileri; Halkla İlişkiler (H.İ) ve Sponsorluk: H.İ. ortam ve araçları, Sponsorluk; Kişisel Satış: Kişisel satış süreci, Satış yönetimi; Satış Tutundurma: Amaçları, Türleri, Araçları; Dijital Çağda Pazarlama İletişimi: PESO, Dijital reklamlar, Online ortaklıklar, Sosyal Medya ve içerik pazarlaması; Diğer Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Ağızdan ağıza iletişim, Marka toplulukları, Fuarlar, Mağaza içi ve açık hava uygulamaları, Gerilla pazarlama |