Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
|
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Ders kitabı içinde belirtilen kaynaklardan yararlanılabilir. |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Marka Tasarımına Giriş; Pazar Açısından Markalaşmanın Değerlendirilmesi; Bir Markanın Tüm Unsurları; Duyusal ve Deneyimsel Markalama; Viral Marka Yönetimi ve Dijitalleşen Markalar; Marka Toplulukları ve İletişimi; Marka Yönetiminde En Yeni Paradigma: Nöromarkalama; Marka İletişiminde Yeni Eğilimler |