Katalog İçeriği |
Reklamcılıkta Dijital Dönüşüm: Dijitalleşme, Web teknolojileri, İnternet reklamcılığı; Dijital Medya Stratejisi: Hedef kitle, İçgörü, Medya sınıflaması, Planlama ve satın alma, Raporlama ve analiz; İçerik Pazarlaması: Inbound pazarlama, Doğal reklam, Influencer, Kullanıcının ürettiği içerik; Sosyal Medya Reklamcılığı: Platformlar, Reklam formatları; Mobil Pazarlama ve Reklamcılık: Mobilite, Mobil cihazlar, Konum, Beacon, QR kod; Arama Motoru Pazarlaması: Google reklamları, Anahtar kelime, Optimizasyon, Backlink, Algoritma; Veriye Dayalı Reklamcılık: Programatik, Çevrimiçi davranışsal reklamcılık; Bütünleşik Pazarlama İletişimi: Tutundurma karması, Bütünleştirme. |