Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
Dr. Öğr. Üy. İnci oya COŞKUN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Konaklama Hizmetlerinde Kalite Yönetimi, Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3411, 2016. |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Konaklama Hizmetlerine Giriş; Konaklama Hizmetlerinde Kalite: Kalite yönetimi yaklaşımları, Hizmet kalitesinin boyutları; Toplam Kalite Yönetimi ve Konaklama Hizmetleri; Konaklama Hizmetlerinde Kalite Geliştirme: Kalite geliştirmede kullanılan geleneksel ve yeni araçlar; Konaklama Hizmetlerinde Kalite ve Müşteri İlişkisi: Müşteri tatmini, Müşteri sadakati, Müşteri şikâyetleri; Konaklama Hizmetlerinde Kalite ve Verimlilik İlişkisi: Verimliliği etkileyen faktörler, Konaklama hizmetlerinde verimliliğin kaliteye etkileri; Kalite Yönetimi ve Güvence Sistemleri; Elektronik Hizmet Kalitesi: Konaklama işletmelerinde inovasyon ve e-hizmetler. |