Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İletişim Bilimleri Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Reklamda Yaratıcılık II
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Reklamda Yaratıcılık II RHİ304 VI.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. EMRAH GÜLMEZ, DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖMER KUTLU
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersi alacak öğrencilerin RHİ 303 reklamda yaratıcılık I dersini de alması önerilir.
Okuma Listesi Yaratıcılık Fırtınası, Kyna Leski, Mediacat Yaratıcılık, Elif Karabulut Temel, Akademisyen KitabeviKıça Şaplak Attıran Fikirler Nasıl Üretilir?, Chris Barez-Brown, Reklamcılık VakfıYaratıcılık Kuralları Boşverin, John Hegarty, Mediacatİyi Yaşamak İçin Yaratıcı Düşünmek, Joey Reiman, Reklamcılık Vakfı
Değerlendirme 1 ara sınav 1 ödev 1 final
Staj & Uygulama Yok
Katalog İçeriği Marka: Tanımı, Tarihi, Öğeleri; Pazarlama Planı: Durum Analizi, Pazar Analizi, Tüketici Analizi; Pazar Analizi: Pazar Yapısı, Pazar Hesaplama; Bölümlendirme: Tanımı, Önemi, Örnekler; Konumlandırma: Tanımı, Tarihi, Örnekler; Marka Kimliği: Aaker Modeli, Marka Piramit Modeli; Marka Kişiliği: Tanımı, Öğeleri, Beşli Marka Kişilik Skalası; Destinasyon Markalama: Tanımı, Örnekler; Amaç Yönelimli Pazarlama: Tanımı, Örnekler, Önemi.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri