Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. EMRAH GÜLMEZ, DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖMER KUTLU |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersi alacak öğrencilerin RHİ 303 reklamda yaratıcılık I dersini de alması önerilir. |
Okuma Listesi |
Yaratıcılık Fırtınası, Kyna Leski, Mediacat Yaratıcılık, Elif Karabulut Temel, Akademisyen KitabeviKıça Şaplak Attıran Fikirler Nasıl Üretilir?, Chris Barez-Brown, Reklamcılık VakfıYaratıcılık Kuralları Boşverin, John Hegarty, Mediacatİyi Yaşamak İçin Yaratıcı Düşünmek, Joey Reiman, Reklamcılık Vakfı |
Değerlendirme |
1 ara sınav 1 ödev 1 final |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Marka: Tanımı, Tarihi, Öğeleri; Pazarlama Planı: Durum Analizi, Pazar Analizi, Tüketici Analizi; Pazar Analizi: Pazar Yapısı, Pazar Hesaplama; Bölümlendirme: Tanımı, Önemi, Örnekler; Konumlandırma: Tanımı, Tarihi, Örnekler; Marka Kimliği: Aaker Modeli, Marka Piramit Modeli; Marka Kişiliği: Tanımı, Öğeleri, Beşli Marka Kişilik Skalası; Destinasyon Markalama: Tanımı, Örnekler; Amaç Yönelimli Pazarlama: Tanımı, Örnekler, Önemi. |