Okuma Listesi |
*Alemdar, Korkmaz ve İrfan Erdoğan (1994). Popüler Kültür ve İletişim. Ankara: Ümit Yayıncılık. *Bauman, Zygmunt (1999b). Küreselleşme. Toplumsal Sonuçları. Çev. : Abdullah Yılmaz. İstanbul : Ayrıntı Yayınları. *Bek, Mine Gencel (2000). “Devlet, Piyasa ve Demokratik Bir İletişim Düzeni: Türkiye’de Medyanın Son On Yılı”. İletişim. (8/Kış), ss. 9-26. *Benjamin, Walter (1993). Pasajlar. Çev. Ahmet Cemal. İstanbul: Yapı Kredi Yayınları. *Çiğdem, Ahmet (2002). “Yoksulluk ve Dinsellik”. İçinde Yoksulluk Hâlleri. (Der.) Necmi Erdoğan. İstanbul: Demokrasi Kitaplığı Yayınları, ss. 134-163. *Dursun, Çiler (2001). TV Haberlerinde İdeoloji. Ankara: İmge Yayınevi. *Erdoğan, Necmi (2002). “Yok-sanma: Yoksulluk-Mâduniyet ve Fark Yaraları”. İçinde Yoksulluk Hâlleri. (Der.) Necmi Erdoğan. İstanbul: Demokrasi Kitaplığı Yayınları, ss. 33-64.*Frazer, Nancy (2004). “Kamusal Alanı Yeniden Düşünmek: Gerçekte Varolan Demokrasinin Eleştirisine Bir Katkı”. Çev.: Meral Özbek-Cemal Balcı İçinde Der.: Meral Özbek. Kamusal Alan. İstanbul: Hil Yayınları, ss. 103-132.*Hall, Stuart (1994). “Kültür, Medya ve İdeolojik Etki”. İçinde Medya, İktidar, İdeoloji. (Der. ve Çev.) Mehmet Küçük. Ankara: Ark Yayınevi, ss. 169-209.*Herman, Edward S. ve Noam Chomsky (1999). Medya Halka Nasıl Evet Dedirtir? Kitle İletişim Araçlarının Ekonomi Politiği. (Yay. Haz.) İsmail Kaplan. İstanbul: Minerva Yayınları.*İnal, Ayşe (1999). \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Medya, Dil, İktidar Sorunu: İletişim Çalışmalarında Medya ve Siyaset İlişkisini Nasıl Tartışmalıyız?\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\". İletişim. (3), ss. 13-36. *İnsel, Ahmet (2001). “İki Yoksulluk Tanımı ve Bir Öneri”. Toplum ve Bilim. (89/Yaz), ss. 62-72.*Laçiner, Ömer (2002). “Bir Süreç ve Durum Olarak Yoksullaşmayı Sorgulamak”. İçinde Yoksulluk Hâlleri. (Der.) Necmi Erdoğan. İstanbul: Demokrasi Kitaplığı Yayınları, ss. 206-213.*Marx, Karl ve Friedrich Engels (1999). Alman İdeolojisi. (Feurbach). Çev. Sevim Belli. (4. Baskı). Ankara: Sol Yayınları.*Mills, C. Wright (1974). İktidar Seçkinleri. Çev. Ünsal Oskay. Ankara: Bilgi Yayınevi. *Oktay, Ahmet (1993). Türkiye’de Popüler Kültür. İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.*Oskay, Ünsal ( 2002). “Popüler Kültürün İdeolojik İşlevi”, Yıkanmak İstemeyen Çocuklar Olalım, İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.*Rowe, David (1996). Popüler Kültürler. Rock ve Sporda Haz Politikası. Çev. Mehmet Küçük. İstanbul: Ayrıntı Yayınları.*Storey, John (2000). Popüler Kültür Çalışmaları. Kuram ve Metodlar. Çev. Koray Karaşahin. İstanbul: Babil Yayınları, ss. 136-157. |