Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri EğtABD-Doktora
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi Programı (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Öğretmenlikte Mesleki Gelişim
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Öğretmenlikte Mesleki Gelişim BTÖ621 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. IŞIL KABAKÇI YURDAKUL
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşul ya da eşkoşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Yoktur.
Okuma Listesi Adey, P. (2004). The Professional Development of Teachers: Practica and Theory. London: Kluwer Academic Publishers. Bolam, R., McMahon, A. (2004). Literature, definitions and models: towards a conceptual map. Inretnational Handbook on the Continuing Professional Development of Teachers, Ed.: C. Day, J. Sachs. Maidenhead: Open University Pres. Craft, A. (1996). Continuing Professional Development: A Practical Guide for Teachers and Schools. London : Routledge. Duman, A. (1999).Yetişkinler Eğitimi. Ankara:Ütopya Yayınevi.Guskey, T. R. (2000). Evaluating Professional Development. California: Corwin Press. Jarvis, P. (1995). Adult and Continuing Education. Theory and Practice. London: Routledge.Knowles, M. S. (1992).The Adult Learner: A Neglected Species (4th ed). Houston: Gulf. Knowles, M. S., Elwood, F. H. and Swanson, R. A. (1998). The Adult Learner. Houston: Gulf Publishing. Kuran, K. (2002). Öğretmenlik mesleği nitelikleri ve özellikleri. Öğretmenlik Mesleğine Giriş. (Ed: A. Türkoğlu). Ankara: Mikro Yayınları, 253–277.Kurt, İ. (2000). Yetişkin Eğitimi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. Neil, P. & Morgan, C. (2003). Continuing Professional Development for Teachers: From Induction to Senior Management. London: Kogan Page. Tallerico, M. (2004). Supporting and Sustaining Teachers’ Professional Development: A Principal’s Guide. California: Corwin Press. Taymaz, H. (1997). Hizmetiçi Eğitim: Kavramlar, İlkeler, Yöntemler. 3. Baskı. Ankara: TAKAV Tapu ve Kadastro Vakfı Matbaası. Tillema, H. H. ve Imants, J. G. M. (1995). Training fort he professional development of teachers. Professional Development in Education: New Paradigms&Practices;, Ed.: T. R. Guskey&M. Huberman, New York&London;: Teacher College Press, Colombia University. UNESCO (2002). Information and Communication Technologies in Teacher Education: A Planning Guide. Division of Higher Education, Paris.
Değerlendirme 1 Ara sınav, 1 Final (Sınavlar ödev teslimi şeklinde yapılacaktır.)
Staj & Uygulama Yoktur.
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri