| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. BAYRAM ZAFER ERDOĞAN |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan Eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır |
| Önerilen Dersler |
yok |
| Okuma Listesi |
“Pazarlama Stratejileri: Yönetsel Bir Yaklaşım”, Editörler: Ömer Torlak ve Remzi Altunışık, 3. Baskı; Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul. |
| Değerlendirme |
1 Ara sınav, 1 Final |
| Staj & Uygulama |
yok |
| Katalog İçeriği |
Pazarlama Stratejisi:stratejik bakış, strateji belirleme ve seçme; Portföy Analizi: Ürün Yaşam Eğrisi, Portföy Modelleri; İşletme Analizi; Endüstri Analizi; Pazar Analizi; Rekabet Analizi; İşletme Çevresi Analizi; Müşteri Analizi; Sürdürülebilir Rekabet Analizi ve Jenerik Stratejiler; Pazar Bölümleme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlama; Pazarlama Karması Stratejisi; Büyüme Stratejileri: Ürün-Pazar genişletme; Stratejilerin Oluşturulması ve Uygulanması; Pazarlama Planlama ve Pazarlama Stratejisinin Uygulanması. |