Okuma Listesi |
Aslan, C. (2007) “Yazınsal Nitelikli Çocuk Kitaplarının Çocuğun Okuduğunu Anlama ve Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi”. Eğitim Araştırmaları Dergisi (Eurasian Journal of Educational Research), 27, 15-29.Aslan, C. (2010) “An Analysis of the Presentation of Women in 100 Basic Literary Works in Turkey”. Eğitim Araştırmaları Dergisi (Eurasian Journal of Educational Research), 38, 19-36.Aslan, C. (2015) “Çocuk Edebiyatı Yapıtlarının Çevre Sorunlarını Yansıtışı Bağlamında İncelenmesi”. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi (International Journal of Human Science), 12(2), 1818-1852.Aslan, C., Karaman Kepenekci, Y., Doğan Güldenoglu, B. N., Karagül, S. (2016) “Analysing the Subject of Peace in Award-Winning Children\\\'s and Adolescent Novels in Turkey” (Ödüllü Çocuk ve Gençlik Romanlarında Barış Konusu Üzerine Bir Çözümleme, Journal of Peace Education, (13)1, 60-78.Aslan, C. (2006) “Yaşam Gerçekliğinin Sunuluşu Bakımından Rıfat Ilgaz’ın Çocuk Kitapları”. Eğitim-Bilim-Toplum, (15)4, 4-15.Aslan, C. (2006) “Türk Çocuk Yazınında Çocuk-Yetişkin Çatışmasının Yer Aldığı Kimi Yapıtların İncelenmesi”. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, (39)2, 193-216.Aslan, C. (2007) “Yazınsal Çocuk Kitaplarının Çocuğun Anadili Gelişimine Katkısı”. Dil ve Yaratıcılık Dergisi, (1)1, 32-46.Aslan, C. (2017) “Oğuz Tansel’in Derlediği Masalların Türkçenin Sözvarlığı Bağlamında İncelenmesi”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 27, 56-80.Aslan, C. (2017) “Çetin Öner’in “Gülibik” Adlı Çocuk Romanının Yapısal ve Eğitsel İlkeler Açısından İncelenmesi”. İlköğretim Online, X(X) [Online]:http://ilkogretim-online.org.tr.Aslan, C. (Şubat 2013) “Çocuk Edebiyatı Yapıtlarının Temel İşlevleri”. Eğitimci Öğretmen Dergisi, ISSN: 2146-202X, Sayı: 17, s. 6-9.Aslan, C. (2013) “Duyarlık ve Düşünceyi Geliştirmede Çocuk/Gençlik Edebiyatı”. Çoluk Çocuk Anne Baba Eğitimci Dergisi, (12) 29-32.Aslan, C. (2013) “Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yapıtları Yoluyla Düşünme”. Kum Edebiyat Dergisi, Sayı: 72-73, s. 11-18.Aslan, C. (2014) Türkiye’de Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Duyarlı Konuların (Sensititive Issues) Ele Alınışı Üzerine Eleştirel Bir Yaklaşım. Eleştirel Pedagoji, Yıl 6, Sayı: 32.Aslan, C., Karaman-Kepenekci, Y., Karagül, S. ve Güldenoğlu Doğan, B. (2016) Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Eğitimi. Ankara Üniversitesi Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Uygulama ve Araştırma Merkezi Yayını, Araştırma-İnceleme Dizisi 2.Aslan, C. (2017) Örnek Eğitim Durumlarıyla Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi. Ankara: Anı Yayıncılık.Glazer, J. I. (2000) Literature for Young Children. California: C.E. Merrill Publishing Company.Kavcar, C. (1999). Edebiyat ve Eğitim. Ankara: Engin Yayınevi.Sever, S., Dilidüzgün, S., Neydim, N. ve Aslan, C. (2007) İlköğretimde Çocuk Edebiyatı. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını, No:1764.Sever, S. (2008) Çocuk ve Edebiyat. İzmir: Tudem Yayıncılık.Şirin, M. R. (2000) Çocuk Edebiyatı Kültürü. Ankara: Kök Yayıncılık.Şirin, M. R. (2016) Çocuk, Çocukluk ve Çocuk Edebiyatı. Ankara: Kapı Yayıncılık. Bunların yanı sıra ders boyunca farklı kaynaklar da önerilebilir. |