Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. İBRAHİM HALİL DİKEN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Önerilen ders yoktur. |
Okuma Listesi |
Scheuermann, B. & Webber, J. (2002). Autism. Teaching does make a difference. Thomson Learning.https://www.autismspeaks.org/science-news/autism-speaks-names-top-ten-autism-studies |
Değerlendirme |
1 Ara Sınav 1 Final |
Staj & Uygulama |
Staj ya da uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar: Otizm spektrum bozukluğunun sınıflandırılması; Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Temel Yetersizlik Alanları: Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda sosyal etkileşim becerilerindeki yetersizlikler, Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda oyun becerilerindeki yetersizlikler, Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda iletişim becerilerindeki yetersizlikler; Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Sınırlı/Yinelenen Davranışlar; Otizm Spektrum Bozukluğu Yaygınlık Oranları; Otizm Spektrum Bozukluğu Nedenleri. |