| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. ÖZLEM DİKEN |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Yüzyüze |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Önerin ders bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Roddam, H., & Skeat, J. (Eds.). (2010). Embedding evidence-based practice in speech and language therapy: International examples. Hoboken: Wiley-Blackwell. Dollaghan, C. A. (2007). The handbook for evidence-based practice in communication disorders. Paul H. Brookes Pub. |
| Değerlendirme |
1 Ara Sınav, 1 Final |
| Staj & Uygulama |
Staj yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Kanıt Temelli Uygulamalar: Temel Kavramlar; Kanıta Dayalı Uygulama Süreci; Kanıt Türleri; Kanıt Piramidi; Dil ve Konuşma Terapistleri için Önemi; Kanıt Temelli Uygulamaların Geçerliği; Terapiye, Tanılamaya ve Araştırmaya Dair Kanıtları Değerlendirme; Çocukluk Çağı Dil Bozukluklarında Kanıt Temelli Uygulamalar; Gecikmiş Dil ve Konuşma; Gelişimsel Dil Bozukluğu; Otizm Spektrum Bozukluğu; Down Sendromu; Zihinsel Yetersizlik; Güncel Konular: Teknoloji ve Yapay Zeka Destekli Uygulamalar; Telehealth; Aile-Merkezli Uygulamalar; Uzman Merkezli Uygulamalar. |