Okuma Listesi |
Akyüz, Y. (2022). Dijitalleşme ve çocuk edebiyatı: Fırsatlar, riskler ve yeni ufuklar. Çocuk Edebiyatı Dergisi, 4(2), 45-62.Alper, M. (2023). Artificial intelligence and children\\\'s literature: From story generation to ethical challenges. Children and Media Research Journal, 10(2), 67-81.Balcı, A. & Güneş, S. (2022). Dijital okuryazarlık ve çocuk edebiyatının geleceği. Eğitim ve Bilim, 47(210), 244-259.Buckingham, D. (2020). The Media Literacy of Children in the Digital Age. Polity Press.Demir, H. & Demirtaş, H. (2022). Yapay zekâ destekli hikâye üretim araçlarının eğitsel kullanımı. Eğitim Bilimleri ve Uygulama, 21(1), 182-197.Erdoğdu, M. (2023). Dijitalleşme ve çocukların yaratıcılığı: Çocuk edebiyatı perspektifi. Eğitim ve Psikoloji Dergisi, 14(6), 230-249.Falloon, G. (2022). Ethics and data privacy in AI-based children’s literature apps. Educational Technology Research and Development, 70(6), 2449-2465.Güngör, B. (2022). Çocuk ve gençlik kitaplarında görsellik: Dijital çağda illüstrasyonun rolü. Türk Çocuk Edebiyatı Araştırmaları Dergisi, 5(1), 17-32.Hammond, H. K. (2021). Interactive storybooks and literacy development: A review. Journal of Early Childhood Literacy, 21(1), 3-22.Hsiao, H. S., & Kao, C. H. (2021). Designing AI-based educational materials for young learners. Interactive Learning Environments, 29(1), 104-122.Kaya, F. (2021). Çocuk edebiyatında etik sorunlar: Dijitalleşme ekseninde bir değerlendirme. Düşünce ve Edebiyat, 2(2), 88-105.Kucirkova, N. (2022). Personalized books and AI in early literacy: Opportunities and limitations. Literacy, 56(3), 152-168.McGrail, E., & McGrail, J. P. (2023). Digitalization, reading habits, and youth creativity: A literature review. Journal of Research in Childhood Education, 37(2), 184-199.Noh, E., & Kim, K. (2020). The effect of digital storytelling on children’s creativity. Computers & Education, 149, 103813.Öztürk, S. (2021). Çocuk edebiyatında dijitalleşmenin etkileri ve çocukların okuma alışkanlıkları. Türk Kütüphaneciliği, 35(4), 675-690.Pantaleo, S. (2019). Visual literacy and children’s books in the digital era. Children’s Literature in Education, 50(3), 221-238.Serafini, F., & Reid, S. F. (2022). Multimodal Literacies in Children’s Literature: The Impact of Digital Technologies. Routledge.Taşdemir, S. (2022). Yapay zekâ ile eğitim materyalleri tasarımı: Okul öncesi için dijital uygulamalar. Milli Eğitim Dergisi, 51(234), 214-227.Tunalı, H. (2023). Dijitalleşen dünyada çocuklara değer aktarımı. Değerler Eğitimi Dergisi, 18(2), 120-139.Yıldırım, U. & Aksoy, N. (2023). Etkileşimli kitaplar ve dijital hikâye anlatımı uygulamaları. Eğitim ve Teknoloji Dergisi, 17(3), 75-91. |