| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
|
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Reklam fotoğrafı uygulamaları hakkındaki yayınlar |
| Değerlendirme |
Bir ara sınav, bir final sınavı için ödev uygulaması olarak değerlendirilir. |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Tanıtım ve Reklam Amacına Yönelik Fotoğrafın ve Özelliklerinin Tanımlanması, Küçük format sayısal algılayıcı makinelerle fotoğraf tasarımı, Reklam fotoğrafında siyah-beyaz uygulama ve grafik yorumlar, Dış mekanda reklam fotoğrafı üretimi ve değerlendirilmesi; Stüdyo Çekimleri: Natürmort çekimler, Portre ve model aydınlatma ve çekim teknikleri, Röprodüksiyon, Yakın-plan (makro) çekimi, Çoklu pozlandırma (Double Exposure), Farklı ışık kaynaklarının ve kelvin değerlerimin birlikte uygulaması, Orta ve büyük boyut stüdyo makinelerinin tanıtımı ve kullanılması; Format Özelliklerinin Görüntü Niteliğine Etkileri, Çekim sonrası çalışmalar ve sayısal müdahaleler. |