| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. REMZİ REHA DURUCASU |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Tüketici davranışları ile reklam araştırmalarına ait konular |
| Değerlendirme |
ilk ara sınav @, son sınav ise ` ağırlıklıdır |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Pazarlama Araştırması Kavramı; Tanımı; Önemi ve Uygulama Alanları; Diğer Bilim Dallarıyla İlişkisi veSınırları; Organizasyon İçindeki Yeri; Araştırma Sürecinin Kaynaklarının Belirlenmesi; Örnekleme; Aşama Hataları veYöntemleri; Veri Toplamada Kullanılacak Yöntemin Seçimi: Anket, Gözlem, Deney, Projeksiyon, Ölçeklemeyöntemi; Verilerin Toplanması; Verilerin Dökümü ve Analizi; Araştırma Raporunun Hazırlanması; PazarlamaAraştırma Türleri |