| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. IŞIL KABAKÇI YURDAKUL |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Lisansüstü danışman tarafından öğrenci gereksinimlerine göre belirlenmektedir. |
| Okuma Listesi |
Mayer, R. E. (Ed.). (2005). The Cambridge handbook of multimedia learning. Cambridge university press.Clark, R. C., & Mayer, R. E. (2016). E-learning and the science of instruction: Proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. John Wiley & Sons.Mayer, R. E., & Alexander, P. A. (Eds.). (2016). Handbook of research on learning and instruction. Taylor & Francis. |
| Değerlendirme |
Değerlendirme başlıkları 1 ara sınav, 1 ödev ve 1 final projesinden oluşmaktadır. |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Çoklu Ortam: Temel kavramlar ve genel özellikleri; Çoklu Ortamla Öğrenme Kuramları: İkili kodlama kuramı, Bilişselyük kuramı; Çoklu Ortamın Öğrenmeye Etkisi; Çoklu Ortamla Öğrenme Aşamaları; Çoklu Ortamla ÖğrenmeninTasarlanması; Çoklu Ortam Tasarım Yaklaşımları ve İlkeleri: Zamansal ve mekansal bitişiklik ilkesi, Tutarlılıkilkesi, Gereklilik İlkesi, Bireysel farklılıklar ilkesi; Çoklu Ortamların Uygulanma Örnekleri; Çoklu Ortamla Tasarlanan Öğrenme Ortamlarını Değerlendirme. |