| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. HAKAN YILMAZ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece uzaktan eğitim yoluyla verilmektedir |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Öğretim üyesi tarafından sisteme yüklenmiştir. |
| Değerlendirme |
Dönem Ödevi ve Final sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Temel Kavramlar: Kurumsallaşma, kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler; Kurumsal İletişim Yönetimi Yaklaşımları: Yönetimsel iletişim, pazarlama iletişimi ve örgütsel iletişim; Kurumsal Kimlik: Kurumsal tasarım, görsel kimlik, kurumsal felsefe, kurumun sloganı, kurumun logosu; Kurumsal İletişimde Kurumsal İmaj ve İtibar; Kurumsal İşletişimde Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal İletişimde Kurumsal Marka; Kurumsal İletşimde Kurumsal Davranış. |