| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
|
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Bu ders için okuma listesi yoktur. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlamanın Önemi ve Geçmişi: Pazarlamanın tanımı ve özellikleri; Sağlık Hizmetlerinde Tüketici Davranışları: Tüketici karar verme süreci; Sağlık Hizmetlerinde Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Planlaması: Sağlıkta Stratejik Yönetim ve Modelleri; Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Bilgi Sistemleri ve Pazarlama Araştırmaları; Sağlıkta Pazar Bölümlendirme, Konumlandırma ve Büyüme Stratejileri: Pazar hedefleme ve konumlandırma; Sağlık Hizmetlerinde Ürün Geliştirme ve Fiyatlandırma Stratejileri: Ürün kavramı ve sınıflandırılması; Sağlık Kurumlarında Dağıtım ve Tutundurma: Dağıtım ve dağıtım kanalları; Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Çağdaş Yaklaşımlar. |