| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
|
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
|
| Değerlendirme |
1 Ara sınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi ve Gelişimi; Tarımsal Pazarlama Çevresi; Pazarlama Bilgi Sistemleri ve Pazarlama Araştırmaları; Pazar Bölümlendirmesi ve Hedef Pazar Seçimi; Tarımsal Pazarlama İşlevleri; Tarımsal Pazarlama Sistemleri; Tarım/Gıda Değer Zinciri ve Yeni Nesil Pazarlama Yöntemleri; Tarımsal Pazarlamada Finansman; Tarımsal Pazarlamada Ekonomik ve Finansal Parametreler; Tarımsal Pazarlamada Etik ve Etik Modeller; Pazarlama Karması Unsurlarında Etik Boyutlar; Tarımsal Pazarlama Planlaması. |