| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Odabaşı, Y.(Ed.) (2013). Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi. Eskişehir. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2623, Açıköğretim Fakültesi Yaynın No: 1591. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Müşteri İlişkileri Kavram ve Özellikleri; Müşterilerle İletişim Kurma; Müşteri Hizmeti ve Hizmet Kalitesi; Müşteri Tatmini, Sadakati ve Elde Tutma; CRM Programları ve Uygulama; Müşteri Şikayet Yönetimi; Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi; Müşteri Odaklı Örgüt Kültürü |