| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ELİF EROĞLU HALL |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Yok |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Pazarlamanın Temel Kavramları ve Kapsamı: Pazar ve pazarlama karması, pazarlama felsefeleri; Pazarlama Stratejisi: Stratejik pazarlama planlaması; Pazarlama Çevresi: Mikro çevre, makro çevre; Pazarlama ve Değişim: Yeni teknolojiler ve dijitalleşme, sürdürülebilirlik, ekonomik değişimler; Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması: Müşteri içgörüsü, pazarlama araştırması süreci; Tüketici Pazarları ve Tüketici Davranışları: Tüketici davranışında etkili olan faktörler; Endüstriyel Pazarlar ve Alıcı Davranışları: Endüstriyel müşterilerin satın alma davranışını etkileyen faktörler; Küreselleşme ve Pazarlama: Küresel pazarlara giriş stratejileri. |