| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
|
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Ders kitabı içinde belirtilen kaynaklardan yararlanılabilir. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Reklam Yazarlığı ve Yaratıcılık: Yaratıcı kişilik, Yaratıcı reklam; Yaratıcı Strateji: Reklamcılıkta yaratıcı stratejiler, Yaratıcı stratejilerde kullanılan taktikler; Yaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması: Yaratıcı fikir bulma teknikleri, Reklamda yaratıcı süreç; Görsel-Sözel Metafor Kullanımı:Sözel metafor, Görsel metafor; Basılı Mecra İçin Reklam Yazmak: Gazete ve dergi için reklam yazımı, Mektup, Broşür için reklam yazımı; Görsel-İşitsel Mecra için Reklam Yazmak: TV için reklam yazmak, Radyo için reklam yazmak; Dijital Mecrada Reklam Yazmak; Yaratıcı Fikrin Sunulması. |