Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Sağlık alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Alanındaki istatistik yazılımlarını etkin kullanır, istatistiksel yöntemleri doğru seçer, doğru hesaplar ve doğru yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar dâhil diğer teknolojik araçlar ile alana özgü olan cihaz ve aletleri ileri düzeyde kullanarak gerekli incelemeyi yapar, problemleri ve sorunları çözümler. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Yaptığı araştırmanın raporunu yazar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanında sahip olduğu bilgileri farklı disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirip yeni bilgiler oluşturmak için yorumlar, değişik araştırma yöntemleri kullanarak analiz ve sentez yapar ve çözüm önerileri getirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanının gerektirdiği düzeyde bilgi teknolojileri, teknik ekipman ve alana özgü olan cihaz ve aletler hakkında bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanına yönelik yapılan çalışmalarda sürekli olarak kullanılan bir araç olarak istatistik hakkında bilgi sahibidir, ilgili yazılımları etkili kullanır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlığın daha ileri götürülmesine ilişkin ulusal ve uluslararası sağlık politikası çalışmalarına katkıda bulunur. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Deneysel araştırma planlar, yapar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Bilimsel bir makaleyi ulusal düzeyde bir dergide yayınlar ya da bilimsel bir toplantıda sunar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Mesleki ve profesyonel ortamdaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler ve bunları geliştirmek üzere gereğini yapar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Bir yabancı dili en az Avrupa dili portföyü B2 genel düzeyde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanı ile ilgili konularda strateji ve politika geliştirebilme ve uygulama planlarını yorumlar ve elde edilen sonuçları bilimsel ve etik çerçevede değerlendirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanı ile ilgili verilerin toplanması, kayıtlanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir ve bu değerleri öğretir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanında özümsediği bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygular. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanındaki güncel gelişmeleri toplumun temel birimi olan çocuk ve aileyi de kapsayacak şekilde ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçları kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. | | | | | | | | | | |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak sağlık alanında uzmanlık düzeyinde güncel bilgilere sahiptir, bunları geliştirir ve derinleştirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Sağlık alanında ilişkili olduğu disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar ve kullanır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Etik ilkelerin ve etik kurulların birey ve toplum için önemini bilir, etik davranır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |