| Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| Yaratıcılığın ve üst düzeyde becerilerin sergilendiği bir sanat eserini tek başına yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Üst düzeyde beceriler gerektiren eserleri yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Sanatsal/bilimsel çalışmaların aşamalarını planlayıp yönetir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Farklı bir yorum getirebilecek müzik ve estetik bilgisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 |
| Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, kendi yaratıcılığı sonucu geliştirilen bir çalışmada kuram ve uygulama ilişkisi hakkında bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Alana özgü ileri düzeyde müzik kültürü ve estetik bilgisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Alanıyla ilgili bilgi, ekol ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Lisans yeterliklerine dayalı olarak alanında sahip olduğu bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirir ve derinleştirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Müziğin ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Kişisel yorum sürecini ve yöntemini oluşturur. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 |
| Proje süreçlerini planlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Müzik ve kültür ortamı içinde hedeflerini tanımlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Kendisinin ve başkalarının çalışmalarını eleştirerek yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Kişisel gelişiminde alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası kaynakları belirler. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Öğrenmeyi yönlendirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Kendi çalışmalarının amacını, değerini ve hedef kitlesi için anlamını tanımlayarak etkin biçimde ifade eder. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Müzik konusundaki tartışmalara katılarak görüşlerini etkin biçimde aktarır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Alanına ilişkin edinimlerini topluma aktarır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Ulusal ve uluslararası proje ekibi içinde etkin rol alabilecek düzeyde iletişim donanımına sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Bir müzik etkinliğini başlatabilmek üzere diğer kişileri organize eder. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: B2 Düzeyi). | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 |
| Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini yeterli düzeyde kullanır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Yenilikçi, özgün müzik yapıtını yorumlayarak sunar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Alanındaki bilgiyi disiplinler arası çalışma ortamında paylaşır ve uygular. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
| Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecinde yer alır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |