Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
1- Yaratıcılığın ve üst düzeyde becerilerin sergilendiği bir sanat eserini tek başına yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
2- Üst düzeyde beceriler gerektiren eserleri yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
3- Sanatsal/bilimsel çalışmaların aşamalarını planlayıp yönetir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
4- Farklı bir yorum getirebilecek müzik ve estetik bilgisine sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
5- Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, kendi yaratıcılığı sonucu geliştirilen bir çalışmada kuram ve uygulama ilişkisi hakkında bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
6- Alana özgü ileri düzeyde müzik kültürü ve estetik bilgisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
7- Alanıyla ilgili bilgi, ekol ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
8- Lisans yeterliklerine dayalı olarak alanında sahip olduğu bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirir ve derinleştirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
9- Müziğin ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
10-Kişisel yorum sürecini ve yöntemini oluşturur. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 |
11- Proje süreçlerini planlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
12- Müzik ve kültür ortamı içinde hedeflerini tanımlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
13- Kendisinin ve başkalarının çalışmalarını eleştirerek yorumlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
14- Kişisel gelişiminde alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası kaynakları belirler. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
15- Öğrenmeyi yönlendirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
16- Kendi çalışmalarının amacını, değerini ve hedef kitlesi için anlamını tanımlayarak etkin biçimde ifade eder. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
17- Müzik konusundaki tartışmalara katılarak görüşlerini etkin biçimde aktarır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
18- Alanına ilişkin edinimlerini topluma aktarır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
19- Ulusal ve uluslararası proje ekibi içinde etkin rol alabilecek düzeyde iletişim donanımına sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
20- Bir müzik etkinliğini başlatabilmek üzere diğer kişileri organize eder. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
21-En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: B2 Düzeyi). | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
22- Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini yeterli düzeyde kullanır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
23- Yenilikçi, özgün müzik yapıtını yorumlayarak sunar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
24- Alanındaki bilgiyi disiplinler arası çalışma ortamında paylaşır ve uygular. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |
25- Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecinde yer alır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | | |