Alan Yeterlilikleri | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili temel kavramsal bilgilere, kuramsal ve uygulama açısından aralarındaki ilişkiyi kavrayacak şekilde sahiptir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşimi kavrar. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili ulusal ve uluslararası yayınları takip eder. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitimde gerektirdiği araştırmaları yapma, araştırmalarını nasıl planlanacağı bilgisine ve bunu uygulayabilme becerisine sahiptir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili kuramsal bilgileri analiz etme ve uygulamadaki yansımalarını değerlendirme becerisine sahiptir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanında akademik kurallara uygun eserler hazırlama bilgisine sahiptir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanındaki ulusal ve/veya uluslararası toplantılarda sözlü ve yazılı özgün sunumlar yapar. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili uygulamada görülebilecek herhangi bir aksaklığı veya sorunu çözmek için bireysel ve ekip olarak sorumluluk ve inisiyatif alır. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili en az bir bilimsel makaleyi bireysel çalışma ya da ekip çalışması ile hazırlar ve yayımlar. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanında her türlü proje veya hedefi planlar ve yönetir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitimle ilgili vizyon, amaç ve hedef belirler. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim yaşamboyu öğrenme ve sorgulama bilincine sahiptir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri, yazılı ve sözlü olarak aktarır. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitimdeki akademik çalışma ortamında bilgi paylaşma, ortak çalışma ve eleştirel yaklaşımları değerlendirebilme ve çalışmasına dahil edebilme yetkinliğine sahiptir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanında bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim alanında gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim değişime ve yeniliğe karşı açık tutuma sahiptir. | | | | | | | | | |
Uzaktan eğitim, alanında özümsediği bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, ulusal ve uluslararası düzeyde ve disiplinlerarası çalışmalarda kullanır. | | | | | | | | | |