Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD Tezsiz YL
  • Kurumsal İletişim Bilim Dalı-Online Tezsiz YL.
  • Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
# Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
1 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili disiplinlerarasındaki etkileşimi kavrar.
2 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar.
3 Alanı ile ilgili uzmanlık düzeyinde araştırma yöntemleri bilgisine sahiptir.
4 Kurumsal iletişim alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır.
5 Farklı disiplinlerden gelen bilgileri kurumsal iletişim alanındaki bilgileri ile birleştirir analitik ve sistematik olarak analiz eder, yorumlar ve değerlendirir.
6 Alanı ile ilgili nicel ve nitel araştırma yöntemlerini ileri düzeyde kullanır.
7 Kurumsal iletişim alanındaki bir sorunu tespit eder, çözüm üretir, çözüme işlerlik kazandırır, sonuçları değerlendirir.
8 Çalışmalarını bağımsız ve ekip üyesi olarak yürütür.
9 Kurumsal iletişim alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir, öğrenme gereksinimlerini yönlendirir.
10 Kurumsal iletişim alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını nitel ve nicel veriler ile destekleyerek alanındaki ve dışındaki gruplara yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır.
11 Kurumsal iletişim alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
12 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir.
13 Kurumsal iletişim alanı ile ilgili konularda strateji geliştirir, uygulamaları yorumlar, elde edilen sonuçları hedefler doğrultusunda değerlendirir.
14 Kurumsal iletişim alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinlerarası çalışmalarda uygular, bilimsel ve toplumsal katkı için kullanır.
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri