1 |
Lisans seviyesi temeli üzerine kurulu bilgileri arttırıp genişletebilme ve yeni fikirler geliştirebilme |
2 |
Yönlendirilmiş bir araştırma konusu çerçevesinde gözetim ve yönetim altında araştırma yapmak için gerekli olan deneysel yöntemleri yapılandırabilme |
3 |
Bilimsel çalışmasına temel teşkil edebilecek bilgilere ulaşma yollarını saptayabilme, bu bilgileri değerlendirebilme ve kullanabilme |
4 |
Disiplinlerarası çalışmalarda araştırma gruplarının performanslarına katkıda bulunabilme |
5 |
Deneysel çalışmaları uygulama, sonucunda elde ettiği verileri analiz edebilme, analiz ettiği verileri bilimsel olarak değerlendirebilme ve kendi yorumlarını rapor edebilme |
6 |
Kantitatif yapı-etki ilişkisini, etki eden etkenleri açıklayabilme ve kimya alanındaki bilgileri tıp ve biyoloji disiplinlerinden gelen bilgilerle bütünleştirebilme |
7 |
Kendi çalışma alanı ile ilgili problemleri tanımlayabilme |
8 |
Bilimsel çalışmalarında karşılaşılan farklı durumları bilim etiği çerçevesinde yorumlayabilme |
9 |
Bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izleyerek, yaşam boyu öğrenme bilincini geliştirebilme |
10 |
Mesleğinin gerektirdiği teknolojik cihazları kullanabilme |
11 |
Bilgilerini bilimsel bakış açısıyla ifade edebilme |
12 |
Proje tabanlı çalışma kültürünü benimsemiş mezunlar yaratabilme |