1 |
Ekip bilincine sahip olmak ve gerektiğinde ekip üyeleriyle koordineli çalışabilmek. |
2 |
Ortaöğretimde kazanılan yeterliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç -gereçleri ve diğer bilimsel kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak ve diğer ilgili konularla ilişkilendirebilmek. |
3 |
Havacılık standartları ile ilgili yeterli bilgi birikimine sahip olmak. |
4 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilmek ve öğrenmesini yönlendirebilmek. |
5 |
Uygulamada karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için sorumluluk alabilmek. |
6 |
Sorumluluğu altında çalışanların mesleki gelişimine yönelik etkinlikleri planlayabilmek ve yönetebilmek. |
7 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri uygulamada kullanabilmek. |
8 |
Bakım uygulamaları için gerekli olan modern teknik ve araçları seçebilmek ve kullanabilmek. |
9 |
Alanındaki kavram, düşünce ve matematiksel ifadeleri anlayabilmek, kullanabilmek, bilimsel yöntemlerle inceleyebilmek, verileri yorumlayabilmek ve değerlendirebilmek, sorunları tanımlayabilmek, analiz edebilmek, kanıtlara, araştırmalara ve farklı kaynak ve ölçümlerden elde edilen sonuçlara dayalı çözüm önerileri geliştirip, uygun düzeltici eylemde bulunabilmek. |
10 |
Teknik resim bilgisini uygulamada etkin kullanır. |
11 |
Yaşam boyu öğrenme ilkelerini mesleki gelişimde kullanabilme |
12 |
Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilmek; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilmek. |
13 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmek. |
14 |
Uluslararası seviyede alanındaki bilgileri izleyebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek |
15 |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek. |
16 |
Bilgiye erişebilmek ve bu amaçla kaynak araştırması yapabilmek, veri tabanları, bakım el kitapları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanabilmek. |
17 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olmak. |
18 |
Sosyal hakların evrenselliğine değer veren, sosyal adalet bilincini kazanmış, kalite yönetimi ve süreçleri ile çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahip olmak. |
19 |
Konuyu tanımlayan kroki, şema, grafik v.b. dokümanları okuyabilmek, anlayabilmek ve hazırlayabilmek. |
20 |
Alanı ile ilgili tüm teknik ve idari dokümanları arşivlemek ve güncel olarak takip edebilmek. |
21 |
Emniyet faktörünü ön planda tutarak mesleki özgüvene sahip olmak. |