1. hafta |
Mit Nedir.Gerçekliği,tarihteki rolü, etki alanı ve hedef kitledeki büyüleyici güçü. |
2. hafta |
Kahraman tipi,Heros nasıl oluşturulur.Mit yaratmanın teknikleri.(Eskiz çizimlerinde, kurşunkalem, pilot kalem, suiyah tükenmez, mavi renkli kalem nasıl kullanılıra ilişxkin bilgilendirme) |
3. hafta |
Mitolojik hikayede drama ve hikayenin yapısı,Nasıl çözümlenir, nasıl görselleştirilir? |
4. hafta |
Mitolojik karakterlerin tiplenmesi esasları. (Suluboya, Markör,karizma kullanılmasına ilişkin teknik bilgilendirme) |
5. hafta |
Mit,Efsane, Masal tasarımları ile animatik senaryo ilişkileri. |
6. hafta |
Mitolojik karakterlerde iyi, kötü birlikteliği ve insancıllık ögeleri,Animatik tiplemelere nasıl yansır? |
7. hafta |
VİZE(ÖDEV GETİRME)
Tür Mitolojisindeki yaratılış efsanesinin iki tipi:Suana ve Karyakan.(İllüstratif canlandırma,Animatik tipleme.) |
8. hafta |
Efsanelerdeki "aydınlık dünya ile Karanlık dünya" yapılanışının , geri plan olarak kullanımındaki esaslar(Backrounda).( Türk mitolojisine dayanan, geri plan çalışmaları) |
9. hafta |
Mitoslardaki tanrılar, yarı tanrılar ve kahramanların karakter, tip özellikleri.(Skeç renkli etütler) |
10. hafta |
Vize.(ödev getirme) |
11. hafta |
Mitos kahramanların özelliklerini, çağdaş yeni bir kahramana yükleme.(Orjinal çalışma ve sunuş yazılımı) |
12. hafta |
Mitolojik tip ve karakterleri,Doğrudan günümüz yaşamına indirgeme,intibak sorunlarına animatik çözümler bulma(uygulama yolları) |
13. hafta |
Gelecekteki yaşamlara,mitolojik tip ve kahramanları taşıma. |
14. hafta |
Oğuz Kagan ve 2900 yılı.(Özel bir gelecek yorumlamasıyla) |