1. hafta |
Öğreticilik bağlamında bilmek ve yapabilmek kavramlarının tanımlamak |
2. hafta |
Yeti, Alan Yetisi, kişisel yeti ve iyileşme ve gelişme yetilerini tanımlama ve faklarının saptama |
3. hafta |
Öğretim ve Yöntem ilişkisinin kavranması |
4. hafta |
Bilme-Bilinç-Yeti gibi bilme farklılıklarını kavrama tanımlama |
5. hafta |
Öğretim planlarında yer alan çalışma alanlarının tanımlanıp tartışılması |
6. hafta |
Çalışma alanlarının analitik model olarak ele alınması |
7. hafta |
Yabancı dil olarak almancanın öğretiminde hedeflenen yeti modelinin tartışılması |
8. hafta |
Dil bilinci ve çok dillilik kavramlarına psikoloji ve sosyoloji açısından yeniden tanım yapmanın değerlendirilmesi |
9. hafta |
Araçsal ve kavramsal sözel yetinin standart dil, yüksek kodlu dil açısından tanımlanması |
10. hafta |
Motor yeti olarak, alan yetisi olarak doğru yazım olarak yazma yetisinin çok yönlü tanımının yapılması |
11. hafta |
Farklı öğretim süreclerine kaynaştırılmış dil öğretimi modelinin tartışılması ve model önerisinin aranması |
12. hafta |
Öğretim müfredatının uyumlulaştırılmış dil öğretimi yaklaşımı açısından eleştirel incelenmesi |
13. hafta |
Almanca Öğretmenlerinin yetilerinin önerilen yetiler açısından incelenmesi |
14. hafta |
Öğrenci sunumları ve genel tekrar |