1. hafta |
Oyunun tanımı ve erken çocukluk döneminde oyunun önemi. |
2. hafta |
Oyunun gelişimsel aşamaları: Zihinsel ve sosyal oyun |
3. hafta |
Oyun türleri ve her bir oyun türünde kullanılan oyun malzemeleri |
4. hafta |
Okulöncesi eğitim ortamları için oyun temaları ve bu temalara ilişkin oyun ortamın hazırlanması |
5. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların genel özelliklerini ve zorlandıkları oyun davranışları |
6. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların oyun özellikleri ve oyun öğretiminde kullanılan kanıt temelli müdahaleler |
7. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların oyunlara katılımını sağlamada nitelikli uygulamacı-çocuk etkileşimi |
8. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların farklı gelişim alanlarını (bilişsel, sosyal, motor ve dil gelişimi) destekleyecek oyuna dayalı etkinlikler |
9. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların farklı gelişim alanlarını (bilişsel, sosyal, motor ve dil gelişimi) destekleyecek oyuna dayalı etkinlikler |
10. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların eğitiminde müziğin önemi |
11. hafta |
Okulöncesi dönemi çocukların eğitiminde kullanılan okul şarkılarının ve parmak oyunlarının belirlenmesi ve uygun ritimde söylenmesi |
12. hafta |
Okulöncesi dönemi çocukların eğitiminde kullanılan okul şarkılarının ve parmak oyunlarının belirlenmesi ve uygun ritimde söylenmesi |
13. hafta |
Okulöncesi dönemi çocukların eğitiminde kullanılan okul şarkılarının ve parmak oyunlarının belirlenmesi ve uygun ritimde söylenmesi |
14. hafta |
Okulöncesi dönemi çocukların eğitiminde kullanılan okul şarkılarının ve parmak oyunlarının dersin öğrencileri tarafından uygulanması ve değerlendirilmesi |