1. hafta |
pazarlamanın ve kapsamının tanımlanması ve ilgili kavramların tanıtılması |
2. hafta |
pazarlama yönetimi ve pazarlama yönetimi felsefelerinin, anlayışlarının tanıtılması |
3. hafta |
2000'li yıllar ve ötesinde pazarlama uygulamalarında ve anlayışlarındaki değişimler: İşlemsel pazarlamadan ilişkisel pazarlamaya evrilmesi |
4. hafta |
stratejik planlama ve pazarlama süreci, misyon, amaçlar, pazar portföyü analizi, pazar büyüme matrisi |
5. hafta |
pazarlama çevresi : mikro çevre faktörleri ve pazarlama üzerindeki etkisi |
6. hafta |
pazarlama çevresi : makro çevre faktörleri ve pazarlama üzerindeki etkisi(demografi, teknoloji, ekonomi, doğa, kültür, ve yasal faktörler) |
7. hafta |
Ara sınavların ilk haftası |
8. hafta |
2. Ara sınav haftası |
9. hafta |
Pazarlama bilgi sistemi |
10. hafta |
pazarlama araştırması |
11. hafta |
pazar bölümlendirme ve hedef pazarın belirlenmesi |
12. hafta |
Konumlandırma stratejileri |
13. hafta |
Pazarlama karması unsurlarının kısaca tanıtılması |