1. hafta |
İş iletişimine giriş, İş dünyasının çalışanlardan beklediği iletişim becerileri |
2. hafta |
Kendini araştırmak, yeterlilik ve yetkinlikler, kendi Swot analizini yapmak |
3. hafta |
Akademik ve özel sektördeki iş olanaklarını tanımak, İş tanımlarını anlamak |
4. hafta |
İş iletişiminde ağ oluşturmanın önemi, ilk iletişimi kurmanın teknikleri |
5. hafta |
İş Başvuru sürecinde gereken yazılı belgeleri hazırlama; Niyet mektubu, CV vb. |
6. hafta |
İş Görüşmesine Hazırlanma -vaka/stratejik sorular, ilk izlenimler ve vücut dili |
7. hafta |
İş teklifleri ve reddedilmeleri idare etme -bir iş teklifini kabul etme/reddetme/anlaşma, maaş görüşmeleri, reddedilmeyle başa çıkma |
8. hafta |
Onboarding ve Oryantasyon sürecinde iş iletişimi |
9. hafta |
İş birliği, Kişilerarası İletişim |
10. hafta |
İş Mesajlarını Planlama ve İş Mesajları Yazma, İş İletilerini Tamamlama ve Dijital Kanallar İçin İleti Hazırlama |
11. hafta |
Raporların ve Tekliflerin Planlanması ve Yazılması |
12. hafta |
İş Sunumunun Geliştirilmesi ve Sunulması |
13. hafta |
İKY süreçlerinde geri bildirim ve ileri bildirim verme |
14. hafta |
İş iletişiminde karşılaşılabilecek sorunlar ve çözümleri |