Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Temel Bilgi Teknolojisi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Basın ve Yayına Giriş | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Yayın Tasarımı | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Dijital Çağda Bilgi | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Dijital Sanat Tarihi | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 |
Siber Edebiyat | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 |
Felsefeye Giriş | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İletişim Felsefesi | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Temel Fotoğrafçılık | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Grafik Tasarımı | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
Elektronik Grafik | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
İş Hukuku | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Ekonomi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
İletişime Giriş | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
İletişim Kuramları | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Görsel İletişim Tasarımı | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Vektörel Tasarım | 3 | 1 | 3 | 0 | 2 | 0 | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 |
Toplumsal Katılım ve Gönüllülük | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 |
Bilgi ve İletişim Teknolojileri | 2 | 0 | 3 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Bireylerarası İletişim | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 |
İletişim Tarihi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 |
Mass Communication (Kitle İletişimi) | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 |
Eğitsel İçerik Tasarımı | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 |
Mobil İletişim Teknolojileri | 1 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 |
Web Tasarımı | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
Sayısal Görüntü Düzenleme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Çevrimiçi Paylaşım ve İşbirliği | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Değişim Yönetimi | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Belirsizlik ve İletişim | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Eleştirel Düşünme Teknikleri | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Mesleki İngilizce | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İş İletişimi | 2 | 3 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Video Düzenleme | 1 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Blokzincir Teknolojileri | 3 | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 |
Radyo Programı Tasarımı | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 |
Medya Yönetimi | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 |
Spor İletişimi | 3 | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 |
Yönetim Bilimi | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 |
İletişim ve İkna | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Genel İletişim Araştırmaları | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 |
İletişim Etiği | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 3 | 3 |
Görsel Okuryazarlık | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 |
İletişim Uygulamaları Yönetimi | 2 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 |
İletişim Tasarımı | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 |
Profesyonel Koçluk | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İş ve Yaşamda Motivasyon | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
İşletmelerde Kapsayıcılık ve Kültürel Çeşitlilik | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Afet İletişimi | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 |
Kültürel İletişim | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 |
Çocuk ve İletişim | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Anlambilim ve Görsel Çözümleme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
İletişimde Toplumsal Cinsiyet Farklılıkları | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Değişme | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Kurumsal İletişim | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 | 3 |
Popüler Kültür ve İletişim | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 3 |
Yönetimde Yeni Eğilimler | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 |
Eğitim İletişimi | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Öğretim Tasarımı | 3 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Ailede İletişim | 1 | 3 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Sosyal Medya Uygulamaları | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 |
Algı Yönetimi | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Web Tabanlı Öyküleme | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Duygusal Zeka ve İletişim | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 |
Bilgisayarlı Canlandırma | 2 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 |
Yaratıcı Web Uygulamaları | 2 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 |
Sağlık İletişimi | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 |
İletişim Sosyolojisi | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Dijital Sosyoloji | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Sağlık İletişimi ve Uygulamaları | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Profesyonel İletişim Becerileri | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 |
Proje Geliştirme | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Project Development (Proje Geliştirme) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Proje Yönetimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Project Management (Proje Yönetimi) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Kamusal Konuşma | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Web Temelli İletişim | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 |
Yeni Medya | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 |
Medya ve Kültür | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Takımlarda İletişim | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Çokkültürlü İletişim | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 |
Sanal Örgütlerde Yönetim | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Yaratıcılık ve Sorun Çözme | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Uluslararası İletişim | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İngilizce I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Academic English III (Akademik İngilizce III) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Akademik İngilizce IV | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Akademik İngilizce VI | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Örgütsel İletişim | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2 |
İstatistik | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 |
İnsan Kaynakları Yönetimi | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 |
Girişimcilik Yönetimi | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Yenilik Yönetimi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Kariyer Planlama | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Gönüllülük Çalışmaları | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Görsel Kültür | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 |
İnsan ve Makineler | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Mitoloji, Anlatı ve Kültür II | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Psikoloji | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Sosyal Psikoloji | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
İletişim Psikolojisi | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Reklamcılık ve Halkla İlişkilere Giriş | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
İletişim Yönetimi | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | 3 | 3 |
Sosyal Kampanyalar | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Kurum Kültürü Yönetimi | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 |
Siyaset Bilimi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Sanat Tarihi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sosyoloji | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Staj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Topluma Hizmet Uygulamaları | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 3 |
Yazılı Anlatım | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Sözlü Anlatım | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |