1. hafta |
İletişim biçim ve araçlarının gelişimi; Sosyal medyanın doğuşu ve gelişimi |
2. hafta |
Sosyal medyanın yapı taşları; İletişimin yeni yönü ve sosyal medya |
3. hafta |
Sosyal medyanın yarattığı etkileri |
4. hafta |
Sosyal medyada iletişim ve sosyal medya stratejisi |
5. hafta |
Sosyal medya platformları ve kullanımı: Sosyal ağ siteleri |
6. hafta |
Sosyal medya platformları ve kullanımı: Bloglar |
7. hafta |
Sosyal medya platformları ve kullanımı: İçerik toplulukları |
8. hafta |
Sosyal medya platformları ve kullanımı: Sanal dünyalar |
9. hafta |
Sosyal medya platformları ve kullanımı: İş birliğine dayalı yazarlık |
10. hafta |
Sosyal medyada hakla ilişkiler |
11. hafta |
Sosyal medyada hakla ilişkiler uygulamaları; Sosyal medya duyuruları, İtibar yönetimi, Kriz yönetimi |
12. hafta |
Sosyal medyada ölçüm süreci |
13. hafta |
Metrikler, temel performans göstergeleri ve yatırımın geri dönüşü hesaplamaları |
14. hafta |
Ölçüm ve analizlerde kullanılabilecek araç ve platformlar |